Cart

  • Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście, zgodnie z Ustawą Konsumencką masz 14 dni na zastanowienie się i zdecydowanie, czy zamówione rzeczy odpowiadają Ci na tyle, aby zamieszkać na dłużej w Twojej szafie.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Zwrotu możesz dokonać osobiście w naszym atelier na Bukowskiej 31/6 w Poznaniu lub odsyłając nam produkt. Wystarczy że wypełnisz formularz który otrzymałaś w paczce z zamówieniem i zapakujesz go razem z odsyłaną rzeczą. Kiedy paczka do nas dotrze – rozpoczniemy realizację procesu zwrotu, a środki zostaną Ci zwrócone w terminie 14 dni. Pamiętaj, że takie postępowanie dotyczy zamówień realizowanych i zwracanych na terenie Polski.

Na jaki adres mogę odesłać zwrot?

Zwracany towar należy przesłać na adres No Sugar ul. Bukowska 31/6 60-555 Poznań lub Insight ul. Jodłowa 22, 61-427 Poznań.

Czy do paczki muszę załączyć wydrukowany paragon?

Nie, wystarczy nam wypełniony formularz i w pisany do niego  numer zamówienia dzięki któremu odnajdziemy wszystko w naszym systemie.

Czy mogę dokonać wymiany towaru?

Nie dokonujemy wymian produktów. Zwróć nam dany produkt i dokonaj nowego zamówienia, a my zrealizujemy je dla Ciebie jak najszybciej.

Czy za odesłanie zwrotu muszę coś zapłacić?

Ponosisz koszty wysyłki, ale od Ciebie zależy w jaki sposób przesyłka zostanie wysłana.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki za odesłany produkt?

W wypadku zamówienia opłaconego z góry środki zawsze wracają do Ciebie tą samą drogą, jaką ruszyły do nas, czyli przez PayU, PayPal, Tpay lub na to samo konto bankowe, z jakiego zlecałaś przelew. W wypadku płatności za pobraniem bardzo ważne jest wpisanie na formularzu zwrotu numeru konta, na jaki zlecimy przelew dla Ciebie.

W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?

Na rozpatrzenie i zrealizowanie zwrotu mamy 14 dni kalendarzowych od dnia dotarcia do nas paczki.

Czy odzyskam kupon rabatowy, jeżeli zdecyduję się na zwrot zamówienia?

Kupony rabatowe, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej, są jednorazowe i nie mamy możliwości wznowienia ich.

Jak zareklamować produkt?

Jeśli któryś z naszych produktów zawiódł, musisz wypełnić formularz reklamacji, a następnie wysłać nam uszkodzony produkt

Czy mogę przynieść rzecz do reklamacji do atelier?

Oczywiście. Zapraszamy

Czy w jakikolwiek sposób muszę zgłosić odesłanie rzeczy do reklamacji?

Nie musisz kontaktować się z nami w tej sprawie. Wystarczy, że do odsyłanej paczki załączysz formularz reklamacyjny.

W jakim czasie od zakupu mogę zareklamować produkt?

Każdą kupioną u nas rzecz możesz reklamować w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Na poinformowanie Cię o decyzji reklamacyjnej mamy 14 dni od dotarcia do nas rzeczy, a następnie od dnia poinformowania Cię – kolejne 14 na wprowadzenie jej w życie.

Mam pytanie w sprawie mojej reklamacji, do kogo mam się zgłosić?

Najsprawniej i najszybciej będzie, jeśli odpowiesz na pierwszego maila w sprawie danego zamówienia, którego od nas dostaniesz – w ten sposób Twoje pytanie automatycznie trafi do osoby, która zajmuje się sprawą i wie o niej wszystko.

Jak mam wypełnić formularz reklamacji?

Dla nas najważniejsze jest, aby został wpisany  numer zamówienia lub numer paragonu oraz na czym dokładnie polega wada. W tym wypadku im więcej otrzymamy od Ciebie informacji tym lepiej.

Jakie wady podlegają reklamacji?

Zgłosić reklamację możesz z każdego powodu. Wszystkie rzeczy, które do nas docierają ogląda technolog odzieży i to on, jako najbardziej doświadczony, wydaje decyzję.

Czy w ramach reklamacji możecie naprawić mój produkt?

Jeśli tylko jest to możliwe, to zawsze staramy się przede wszystkim naprawiać rzeczy .

Co się dzieje kiedy reklamowanej rzeczy nie da się naprawić?

Jeśli tylko mamy taką możliwość, to wymieniamy ją na nową, jeśli nie – zwracamy Ci środki.